Heuver nieustannie ulepsza obsługę klientów
-KOMUNIKAT PRASOWY- Dennis Heerink, specjalista ds. e-handlu w firmie Heuver: „Nasza platforma online wykorzystuje najnowsze technologie, dzięki którym klienci mogą szybko i łatwo znajdować odpowiednie opony i zawsze dysponują aktualnymi danymi na temat stanu magazynowego i cen, a także informacjami technicznymi”.
Wygoda i szybkość
Bertus Heuver, dyrektor: „Wygoda, szybkość i przejrzystość to najważniejsze atuty naszej unowocześnionej platformy online. We wszystkim, co robimy, chcemy bowiem konsekwentnie i nieustannie wdrażać nasze motto: „najbardziej przyjazna dla klientów hurtownia opon”. Ważne jest dla nas zapewnianie naszym klientom odpowiednich narzędzi, aby również oni mogli oferować swoim klientom najlepszą obsługę, równocześnie utrzymując swoje zapasy na minimalnym poziomie”.
Punkty bonusowe przy każdym zamówieniu
Również cieszący się dużym zaufaniem bonusshop znalazł swoje miejsce na nowej platformie online. Także tam wprowadzono ulepszenia umożliwiające jeszcze lepsze nagradzanie klientów online. Powiększono między innymi asortyment prezentów, a klienci mogą również oszczędzać na wybrany przez siebie prezent, np. telefon, telewizor lub narzędzia. Za każde 10,- € wydane przy okazji złożenia zamówienia na stronie heuver.nl klienci otrzymują jeden punkt bonusowy. Punkty bonusowe są automatycznie dopisywane, a prezent jest przesyłany za darmo.
Zmodernizowany styl firmowy
Wiosną firma zmodernizowała również swoją identyfikację. W ramach tego założyciel tej firmy rodzinnej, Mans Heuver, ma wciąż swoje symboliczne miejsce w logotypie. W ten sposób firma chce podkreślić, że misja, którą Mans rozpoczął w 1966 roku, a więc bycie najbardziej przyjazną dla klientów hurtownią opon, również obecnie stanowi część filozofii tego przedsiębiorstwa. W praktyce wyraża się to nieustannym poszukiwaniem możliwości ulepszenia oferowanych przez siebie usług. Bertus Heuver: „Cały czas się rozwijamy i robimy wszystko, aby móc zapewnić klientom optymalną obsługę”.