Heuver pobija rekord w Czarny Piątek
Black Friday nie jest obcy branży oponiarskiej, właśnie tak doświadczył tego Heuver. W tym dniu, online, zostało sprzedanych więcej opon niż kiedykolwiek. Jest to punkt kulminacyjny, wzrostu, który widoczny jest od marca, przez Covid-19 ilość zamówień online nagle wzrosła. Oprócz tego, można zauważyć, że klienci wiedzą jak znaleźć nowy sklep internetowy, w którym za pomocą trzech kroków, mogą złożyć zamówienie.
Dennis Heerink, Specjalista d/s E-commerce w Heuver: “Platforma internetowa zbudowana jest na najnowocześniejszych narzędziach techniki, tak aby klienci szybko i w łatwo znaleźli właściwe opony
i zawsze mieli dostęp do aktualnego stanu magazynowego, cen i informacji technicznych. Inteligenty system wyszukiwania sprawia, że składanie zamówień w Heuver jest wygodne i łatwe. Również przez telefon komórkowy oraz tablet.
Najlepszy serwis
Bertus Heuver, dyrektor: „Wygoda, szybkość i przejrzystość to najważniejsze elementy naszej platformy internetowej. Ponieważ nasze motto brzmi: „najprzyjaźniejsza dla klienta hurtownia opon” konsekwentnie i ciągle kierujemy się nim we wszystkim, co robimy. Dlatego oferujemy naszym klientom ogrom arytukułów merytorycznych w dziedzinie opon ciężarowych, przemysłowych i rolniczych. Uważamy to za najlepszą usługę.
Online zawsze €1,- taniej
Względem zamówień składanych przez telefon, klienci, przy zamówieniach online, oszczędzają €1,- na oponie. Niższa cena obowiązuje wszystkie opony ciężarowe. Oprócz tego, Heuver używa dodatkowych rabatów ilościowych na wszystkie marki. Również to, przyczyniło się do naszej rekordowej sprzedaży podczasz Black Friday.
Punkty bonusowe do każdego zamówienia
Znany już wszystkim sklep bonusowy istnieje specjalnie po to, żeby dodatkowo nagrodzić naszych klientów. Dzięki systemowi zbierania punktów, nasi klienci mogą wybrać dowolny prezent, np.: telefon, telewizor lub narzędzia. Do każdego zamówienia na heuver.pl, za każde wydane €10,- klient otrzymuje 1 punkt bonusowy. Punkty bonusowe przypisywane są automatycznie, a prezent wysyłany jest bez dodatkowych kosztów przesyłki.
Zawsze w procesie rozwoju
Za pomocą platformy internetowej Heuver oferuje wgląd do aktualnych stanów magazynowych i cen. Obecnie trwają prace nad ostanią fazą portalu: dla klienta: „Mój Heuver”. W tej przestrzeni klient będzie mógł łatwo znaleźć swoje listy przewozowe oraz historię faktur. Bertus Heuver: „Wciąż się rozwijamy i robimy wszystko, co możemy, aby móc świadczyć usługi na najwyższym poziomie”.